2012-12-17
21:51:03

En enda vecka kvar till jul!
Idag har skolan gått fort som bara den. Började med prov då som gick helt okej. Kunde gått bättre men svarade på allt utom en som jag fick total hjärnsläpp på... Skönt att sista provet för HT-12 är över nu i alla fall!

Shit va denna terminen har gått fort. Jag bara undar hur fort vårterminen kommer gå då, Sen är de sommarlov! haha tiden går fort. Helt galet. Jag mena de känns som om de var typ 1 vecka sedan Jag och Jenny gick och satte oss med Jennifer, Emelie och Natalie med lite spänd stämning, vi kände ingen av dom, och nu är vi jätte bra vänner och helt galna.. Hehe
Vi slutar på onsdag och går då bara till skolan en timma för lite avslutning! Så de är inte så mycket mer med de!

Om en vecka är de jul och jag vet typ allt jag kommer få i julkapp. Hah de blir så när man är stor och vill bestämma de man vill ha! ;D
Mormor morfar farrmor och min family firar hemma hos oss. Mysigt!

NU ska jag titta på julkalenden och sen sova. Så ni får ha de bra!!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: