2012-12-04
19:31:30

Aldrig fryst så mycket i hela mitt liv...
Denna dagen har varit den kallaste jag har varit med om.

I morse när jag stod och väntade på Tåget så va de ca 20 minuter försenat och jag är ju där ca 5 min inna tåget ska gå. Så alltså stod jag i 25 minuter ute brevid en sjö snön bara öste ner och de blåste utav bara H-vete. Sen kom de godståg efter godståg som körde i 210KM i timma förbi typ, s¨å de blåste ju snö huller om buller, de va lixom redan kallt men de blev ännu kallare. Mina ben började sticka och jag var så otroligt kall... Men tillslut kom tåget och jag fick bli lite varm innan jag skulle ut igen!

Andra grejen var att Brandalarmet gick (-.-''') Och jag och JEnny hade inga skor på oss, Så vi rushade till skåpet för att slänga på oss skor och jacka. Men Jenny får inte upp hennes skåp så vi står där och försöker få upp de. Vi blir bland dom sista och jenny får upp de så på med skorna och ut. Jacka glömmer vi så klart... Så vi står ute hur länge som helst i blåst, och snö utan jacka.. Som tur är har man goa klasskompisar som delar med sig av sina varma jackor.. Haha <33
Sen när vi fick gå in igen så sprang jag, och jennifer räser in. Haha aldrig vart lyckligare än så när dom sa att vi fick gå in igen.. Hihi


Sen när jag kommer hem så har jag ju så klart inga nycklar så var tvungen att vänta på Pappa som skulle komma. TUR att han "bara" hade ca 15 min hem. Men på dom 15 hann jag ändå frysa tår, ben, armar, näsa osvosv av mig!!.. :((

Så nu sitter jag under mitt täcke och försöker värma mig. Och nu kom mamma hem, Förhoppningsvis med Marshmallows så jag kan gö gooood varm choklad :D Hehe :D
WIIIHIIIIEEEE

PUSSPUSS

Kommentar:
#1: Alice

Älakar din header! Gjorde du den själv?

Svar: Visst är den fin!! Dock är den ganska gammal. Men ska snart byta. Nej min kompis emelie williamsson på norrakullensstalls.blogg.se gjorde den till mig :)
Jennifer Ekberg

2012-12-04 @ 20:11:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: