2012-12-26
18:05:06

A-sås
Var i Alingsås förut med mamma för att köpa en salva och så skulle jag gå tillbaks med linnet mamma köpte på Lindex, Ni vet de med paljetter på som jag visade ;) Ah de i alla fall. Jätte många peljetter hade ramlat av efter att jag använt de en gång så vi gick in med de så jag fick välja något annat i deras butik och då tog jag en svart ganska tunn långärmad tröja för hittade inte så mycket annat där inne som va något i min smak tyvärr.!

Sen så behövde jag ju ett par Jeans efter som att jag pajade mina när jag ramlade så gick in på Gina för att kolla om dom hade kvar samma byxa, men de hade dom inte.. Och dääär fick jag problem.. Hittae inga byxor jag ville ha.. Men gick upp på Gina igen och kollade och hittade ett par snygga som satt bra dock för lite för mycket pengar, men mamma var snäll och stoppade till lite <3
Sen så köpte jag en rosa tröja på Gina oxå som var skitsnygg tillsammans me dom gröna byxorna! LOVE!

(Lägger upp någon mobil bild sedan på grejerna! ;))
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: