2012-12-13
21:46:29

12 Sanningar bara för att de är slutet på -2012, hehe
*Jag är hur seg som helst på morgonen och få nästan ALLTID spring till bussen*

*Jag ångrar inte en sekund att jag valde barn och fritid*

*Jag blir aldrig bar på kort.. Haha gör alltid massa fila miner, eller ler förmycket så jag får hamsterkinder och kinesögon*

*Om jag måste hålla någon i handen (Typ om man dansar eller något i skolan) så MÅSTE jag tvätta händerna med en gång efter*
 
*Jag blir väldigt lätt irriterad på onormalt folk*

*Jag har världens fulaste skratt, men jag älskar att skratta och gör de hela tiden ändå*

*Jag gråter OFTA till sorgliga filmer*

*Jag HATAR att ha utsläppt hår, De kommer bara ivägen.. Hihi. Men bara ibland faller de in (Ska dock lära mig att ha utsläppt mera)*

*Jag ska sluta äta godis för jag njuter inte ens när jag äter de längre utan tänker bara på att de är onyttigt.Ska bli bättre på att göra dipp och grönsaker.*

*Jag hatar och älskar att vara i stall när de är kallt.. HAHA Älskar att mysa med hästarna i snön och så, men de blir kallt om händer och fötter :(

*Jag är så sjuuuuuukt mörkrädd, Hatar mörker :(

*Ni anar inte hur rädd jag egentligen är för Emelie W.... huhu

Så snygga



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: