2012-04-23
20:21:27

VarbergsHoppet...
Hade sökt sommarjobb (Vilket jag fick med :D) För att kunna åka till Varbergs hppet i sommar så jag kunde betala lite själv och så! Men de blev ju ändrat efter som Hajen åkte hem :( 
Tråkigt efter som jag sett fram mot detta sen förra sommaren när jag började rida, Då va lixom målet att hoppa varbergs hoppet med bra resultat! Och de skulle vara de sista vi gjorde! Och även första gången jag skulle hoppa den "cupen"!!
Men de blir ju verkligen inte som man tänkt sig ibland! TYVÄRR
Dock ska jag ner till Varberg med Mamma och bo hos mormor och morfar den helgen! Så kan jag ändå va med foket där nere och FOTA massor med bilder! :D
Och sedan veckan efter varbergs hoppet så ska vi vidare till Falkenberg och campa med några kompisar Familjen och deras familj! 

Så de blir väll lite varbergs hopp ändå :P Haha


Men TÄNK va pengar jag kommer ha! :DD
Lalalla Shoppa shoppa!





Någon som vet något litet Meating för Storhästar på typ LC nivå? :)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: