2012-04-06
00:02:32

SKIT
Allting började ju så klart krångla när jag var färdig och bara skulle lägga tilll musiken i videon.. Så blev hela skiten helt konstig... så Nu när jag suttit med den i några timmar så tänker jag skita i de. den kommer kanske imon om jag har tålamodet att fortsätta! Haaha blev skita sur. Och nu är jag supr trött så ska ta och sova nu!!


Imon ska jag va hos Maggie och rida henne ca kl 11
Sedan ska jag till Hajen och rida henne! Får rida själv, tanken var att jag och emmy skulle rida ut, men de passade inte med tider och så Lite synn. Men Men så kan de vara!!



Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig!!!
God natt!!


Lallalalalaa lyssna liiite granna ;))




Kommentar:

hej, jag har precis startat upp min blogg igen efter ett långt uppehåll. (Designen kommer ändras idag) jag undrar om du har några idéer på vad jag kan förbättra annars och vad jag kan skriva om

Kram !

förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

2012-04-06 @ 17:18:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: