2012-04-09
21:44:45

sket trött :(((
igår så red jag ut med julia och vi vart ute minst i 3 timmar! Riktigt mysigt och VÄLDIGT roligt :)))
Hajen vart pigg och glad! Blev dock ganska trött i slutet då hon har tappat ganska mycke kondis när hon inte gått så mycket! men hon var jätte duktig och ganska snäll ;)

Sen när jag kom hem var jag sjuuukt trött så då kollade jag bara på film och PA



Idag så var de inget roligt väder, så pysslade massor med Hajen istället för att rida! Gosigosi <3
Packade med hennes grejer hem från stallet och putsade upp de lite granna, Och packade sakerna vi fick med till henne och lite till saker jag inte kommer ha någon andvändning för. :)

sen när jag kom hem så putsade jag somsagt och sedan satte jag mig och tittade på film IGEN!!


Har varit så trött efter påsk så jag har inte orkat skriva där av ingen bloggning! hehe



Imon kommer uppdateringen oxå vara helt otroligt kass!
Åker kvart i 10 åker jag bussen till Maggie - fixa allt åt 2 hästar ;) och sedan rida maggie!
efter de. ca 1 ska jag gå till busshållplatsen och hoppa på bussen vidare mot Floda och där på sitter Johanna och Petter, så ska vi försöka ta oss till gråbo för att titta på Sandra när hon har en lite träning för oss och några till när HON rider ;)*
sedan ska vi vidare till någon golfklubb på ett möte, så jag kommer vara hemma vid typ 7-8 eller något!!
Kul att gå hemmifrån halv 10 och inte va hemma för än 8 typ XD

Ja har aldrig sagt att jag har ett lugnt och avslappnat liv ;) HAHA


Gråbo ridklubb i mitt <3
så goa och så snälla ALLIHOPA!!
Sjukt glad att jag bytte klubb :))



Men kommer inte orka blogga mera nu heller, så GOD NATT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: