2012-04-04
22:18:00

NEJ vänta, ett till :P
På onsdag nästa vecka (på lovet)
Så ska vi köra tillbaks Hajen som står några mil utanför gbg(?) ://
Sedan klockan 1 ska jag vara hos tandläkaren, och då ska vi ju ha lämnat Hajen och allt sånt, snacka om att åka tidigt!!!!!
Sen ska jag till Maggie och fixa henne och så, sedan så ska vi lasta henne och sticka till Gråbo för att träna :D

Fullt ÖS medvetslös!!!



KOLLA HÄR NU...
ÄVEN om jag ska börja rida/träna/tävla storhäst nu så kommer jag inte vara som alla andra, jag tänkar matcha och greja ANDÅ!! 
Så på träningen på tisdag så ska jag vara Svart och Rosa.. Se vad Sandra säger om de på storhäst... HAHAHA
Och jag kommer även att rida som en ponnyryttare.. Inte rida till Kina och tillbaks på omhoppningar, utan satsa och ta lite chanser (Inte dumma grejer som man gjort på ponny efter som att de är så lågt,,, men ja) för att bli placerad ;)
Hehe 


DOCK kommer jag inte ha Bootsen! Inte min häst, så vaaad som helst kan jag inte sätta på henne ;)




Jag ska berätta mera om Maggie någon dag och sådär
:)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: