2012-04-30
23:21:30

MYS
Nu har jag duschat och bäddat rent i mitt rum! Och jäg ÄLSAR de, eller asså när jag var liten va de typ de bästa jag visste, så de har la följt med att jag ska tycka så! haha men de är mysigt!!
NÖDVÄNDIG INFO JAOO

Men i alla fall så är jag taggad för imon och hoppas på att jag ite ska göra bort mig för mycket... Brukar ju änna lätt bli så.. x(

Ska prova om schabraket och huvan passar på Maggie då de bara är storlek COB på! Men jag hoppas med hela mitt hjärta och alla kropsdelar... (XD) att de ska passa för de e så snyggt! :oo
Passar de så har jag nog de på träningen imon! Annars blir de flaggan I Think!

kaanske blir de i förklassen på söndag med om de passar? HMM..


Ahja nu ska jag gå och lägga mig, för jag får la gå upp ganska tidigt imon efter som att vi ska hämta bil i ÖDEnäs (med betoning på ÖDE) hos Jenny och co imon vid typ 1 (?) och sen vara hos Sandra kl 3!
GOD NATT BITCHES ;D




Kommentar:
#1: Hanna

Vilket snyggt "set", älskar dom silvriga bootsen!

2012-05-01 @ 11:03:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: