2012-04-19
22:03:12

MI <3
Va i skolan och gjorde proven vilket gick Ganska bra faktiskt, Inte så svårt som jag trodde!!
Men blev sjukt trött av att göra dom, Jag satt i typ 2 timmar med första delen, och bara läste-skrev-kryssa-läste-och läste lite till-och läste ännu mer -.-'' OMG va jobbigt de ava :P
Sen så hade jag rast i typ 1 timma och 40 min, Och då åt jag lite granna och sedan satt jag och prata med en kompis resten av tiden!!
Sedan var de del 2. där va jag så sjukt trött, de var två delar i hörförståelsen, och första delen gick bra men andå var jag väldigt trött, så på dom 2 sista tappade jag lite fokus, men skrev ändå! Så ag får hoppas lite ;)
De tog typ 1,5 timme att göra de!.. SEGT

sedan väntade jag på Mi som slutade typ en halvtimme senare, så skulle hon till sjukgymnasten så ag gick med, men jag satt utanför och lästev - Pojken i randig Pyjamas! BRA BOK, men är inte klar så ska fortsätta läsa den nu!! Måste se filmen med! (jag och mi ska se den på söndag typ)

Men efter detta tog vi bussen hem och vandrade hem till mig och satt oss och dega framför TV'n sen gick vi och köpte lite dricka och chips och sånt skit!! xD Haha onyttiga AB


MYS MYS!!


Sen gick Mi hem vid 9 typ!
Så NU SKA JAG SOVA :D HAHA



Imon ska vi till GBG med klassen... Vill inte dit, men har ju inget val så de är bara att åkaa!!
Ska kolla på massa konstiga shower... :((
Sen hoppar jag av i Floda och åker bussen dirr till Maggie!! Rider henne och fixar allt åt henne och Nettis ;)


GOD NATT!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: