2012-04-22
22:14:48

Mandus, Den finaste ängeln!!
2 år.
7 månader.
2 veckor.
5 dagar.
Känns inte som om de vart så längesedan som denna pärla med hjärtat av guld fick tas bort!!
De är synd att jag inte kan tacka hnm. för jag kan lova att hade jag inte tagit steget och ringt till linn den där onsdag kvällen när min bror spelade innebandy för 3,5 år sedan så hade jag knappast vart där jag är nu!
Han lärde mig så enormt mycket och vi va som ett. Jag älskade dig så sjukt mycket!
Dagen då jag fick reda på att du inte fanns kvar så hade jag inte träffat dig på flera månader, men ändå grät jag så att jag inte fick någon luft, kommer ihåg de som igår!!
Men Tack i alla fall!! Tack så OTROLIGT mycket! <3

Mandus <3
<p><span style=
Bild 2
<p>Bild 3<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 1<br /> 2<br /> 3<br /> ?<br /> <br /> <br /> alla kommmenterar vad ni tycker</p> <p>Denna kommer det att bli i halv stor ;D</p>



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: