2012-04-11
23:10:03

Kom hem typ kvart över 10
MEn träningen gick super för att vara andra gången jag hoppar henne!
Fick nått stopp och något nerslag, men asså de är sånt som händer när man lär känna en ny och såpass svår häst!
Men vi hoppade ju som sagt bana och jag hoppade 95-100cm och ja de gick bra! Men fick lära mig att jag inte ska hålla i henne för mycket även om hon springer mot hindret för då blir de oftast ett stopp eller liknande, så jag ska lta henne gå för då bromsar hon upp själv! :)
Men Sandra tycke jag gjorde de bra o så, så jag är NÖJD :D



VILKEN MANEGE SANDRA HAAAAR :O
SJUKT FIN, GRYMT UNDERLAG, STOR, JÄTTE FINA HINDER!!!



mamma filmade så de kommer film imon, för NU ska jag sova.. är så sjukt jädra trött så de är GALET...!!!
GOD NATT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: