2012-04-18
21:21:06

INGENTING
först var jag i skolan till typ halv 12 ellr något, Så mådde jag bara helt konstigt typ. Så jag tog 12 bussen hem och när jag kom hem så la jag mig och tittade på film, sedan åt jag sedan la jag mig i soffan och där somnade jag! och nu... Nu sitter jag och tittar på Berg flyttar in! :P sedan ska jag titta på film igen!
Chill eller något? :)

Imon är de Nationellt prov i Engelska... WIHOO favorit ämnet som jag är BÄST på..... NOOOOT
Men jag gör självklart så bra jag kan! Och jag ska få vara i en grupp som har typ längre tid att göra de och så att jag inte blir stressad, då jag VÄLDIGT lätt bli de när folk vänder blad.. Speciellt när de är Engelska som jag är lite sämre på!! ;)

Men men detta ska gå bra! Och satsar på ett stadigt G!! :)
Tror de är Hör och läs - förståelse och nästa Fredag är de något skriftligt!



TAGGA TAGGA...

Kommentar:
#1: Carro

Hahah du är inte ensam, jag suger med på engelska, och så länge jag inte sänker mitt G så är jag mer än nöjd x) haha

2012-04-19 @ 07:24:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: