2012-04-02
21:56:18

IMON IMON IMON
Imon går jag kortis dag i skolan, Sedan ska jag och Mi dra upp till stallet så ska jag rida Nikita (Frisern) Och Mi ska rida Hajen, Så ska vi skritta ut en lång runda :)) Fixa allt i stallet och sedan dra hem! 
CA kvart i 7 kommer Mamma och då ska vi sticka till Tollered till Maggies stall, Och titta där och se hur de är, och kolla hennes mat och sånt dära! Ska ta med Kameran och se om jag kan ta någon Piccs på henne med :))


Go dag imon asså, Har typ vikarie BÅDA dom 2 först lektionerna, och sen har vi en kort NO lektion, och en lång Matte -.-' Men de flyter på okey ändåå, Sen blir de GO DAG :D LIKELIKE <3

MI HAR FÅTT EN IPHONE SÅ RÄKNA MED BILDER :D HAHAHHA

Kommentar:

BÄST !

2012-04-02 @ 23:16:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: