2012-04-10
21:37:36

HEMMA
Äntligen hemma.. typ ;)
Efter en lång men mycket rolig dag!!

Började med att åka till maggie halv 10 fixade allt och red henne lite lugt i typ 40-45 min, regnade som in i bomben men gjodre de bästa av de ändå! Gött sällskap i skogen av Jessieeeeee <3

sedan vandrade jag till bussen och hoppade på där och åkte med Petter och Johanna till Floda.. Där vi fick lite panik för att vi inte hittade rätt XD HAHA men tillslut gick de brao!
Sedan så kom vi till stenkullen och där hittade vi en busshållplats som de kom en buss till väldigt snabbt, så vi frågade om den gick till gråbo och om bussgubben kunde säga till när vi var så nära Gråbo ridklubb som möjligt,,, MEN jag tror inte han fatta då han var utlädsk och bah.. : AHH
Sen när vi nästan var i Gråbo centrum så säger han med lite brytning: Gråbo centrum va de vaaaah?
Vi: Näääääää Gråbo ridklubb... Vart e vi??
Han: Ah (så titta han bort typ

Så åkte vi vidare till centrum och han bah: Här ni hoppa av...
Vi: JAHAAA Då får vi vandra XD

Så vi vandrade och vandrade men efter många skratt, funderingar och sådär så kom vi fram... 45 MIN FÖRTIDIGT...


Sedan visade och pratade sandra om framridning och såntdär! Ganska lärorikt även om jag inte trodde de!!
Efter de åt vi Pizza på klubben och efter de åkte vi vidare till Golfklubben i gråbo och hade lite teori för Sandra vilket oxå var kul och ganska lärorikt ;))


imon bär de av till sandra för att hoppa bana istället för på Gråbo villket jag är VÄLDIGT glad över!!!!! :))







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: