2012-04-13
23:58:14

Hajeeeeeeen min älskade <3333
FIN

Sötnos
<3


Så himlans sötaaa!!


Bilderna är från Hajens ägares blogg : http://lilalomander.devote.se

Där kan ni fortsätta följa lilla Hajen!!





Kan inte annat än att lusa upp när jag ser bilder på henne, Trodde jag skulle vara ledsnare, men när vi åkte ifrån när vi lämnat Hajen grät jag väll endel men ändå inte fullkomligt mycket! de känns så bra att hon ahr kommit till Sandra som verligen älskar henne så mycket, Och jag har endå kontakten med Sandra och Jag kan hälsa på Hajen när vi åker till varberg!!

MEn när jag sitter här och skriver och tänker på prinsessan så rinner tårarna ner för kinderna för jag saknar henne så jävla mycket efter bara några få dagar!!

De finns ingen ponny i hela världen som är så speciell som hon!! 



Men Fick denna komentaren postad på min logg kvällen efter vi lämnat henne:

Jag måste bara tacka dig. Highen är så snygg, och det syns att hon mår riktigt bra! Ska också säga att hon och Tintin till slut hälsade på riktigt och blev små gullevänner. Jag har kollat din blogg några gånger och du har varit jätteduktig med henne så tack för att du tagit hand om henne så bra, jag lovar att jag ska ge henne precis all den kärleken hon förtjänar plus lite till! :) Du är grym!

Satt och log och de kom en och annan tår <3 





Kommentarer:
#1: Sandra

Awwwwwwe! :') <3

2012-04-16 @ 22:36:11
#2: Ebba

Hon e så fiin!

2012-04-17 @ 20:31:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: