2012-04-26
22:34:56

Dagens Outfit alá skolan!

Gick in till stan och mötte mamma så gick jag och fotade mig för id kort efter som att jag ska få köra bil om typ 2 veckor och några dagar :D
Men ahja måste fixa ett nytt pass innan jag kan få de dock, Ah jag fattade inte riktigt. :P
Sedan gick vi in på JC och dom hade REA så köpte ett Nät linne till sommaren! Sket nice! Sen körda mamma mig till bussen för de piss regna så, så åkte jag hem! När jag kom hem så regnade de fortfarande massor, men de sket jag i och stack ut och sprang, fast då slutade de typ regna villket var lite skönt! ;)
Och sen resten av kvällen har jag legat framför datan och Chillat!


Hinner ju inte lägga upp bilder på morgonen om dagens Outfit! Men hoppas de går lika bra att jag gör de på kvällen? ;) Haha Lite utfyllnad i bloggen asså!!


Håret - Åtsidan i en fläta!
Tröja - Svart från Cubus
Byxor - Gina
Skor - Converse






Waaaap :D



Imon så blir de Nationellt prov på morgonen - Engelska Skriva!
Efter de så har vi Idrott WIHIE
Sen är de Hemkunskap!

Ganska okey chill dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: