2012-04-01
22:48:12

BIFF VA DE JA!!
Har som sagt innan sagt att jag ska bli gladiator XD
Och ja de är ett mål.. Men om jag når de.. Haha de får vi la se!!

Dessa 2 var mina favoriter i Gladiatorerna!


Christy Bacon är Bullet
Christy Bacon, som spelar Bullet, ger sina bästa träningstips.
Relaterade länkar
Bullet
Hur länge tränade du för att komma i gladiatorform?
Jag har tränat sedan jag var 13 år gammal, så jag skulle säga att det tog många år att komma i gladiatorform.
Vilken är din favoritträningsövning?
Min favoritövning måste vara frivändningar eftersom det tränar hela kroppen explosivt.
Vilket är ditt bästa träningstips?
Mitt bästa träningstips är att ha dina träningar planerade innan du går in på gymmet. Det gör att du kan vara tidseffektiv och hjälper dig att behålla fokuset på din träning.

Christy Bacon är Bullet

Christy Bacon, som spelar Bullet, ger sina bästa träningstips.

Hur länge tränade du för att komma i gladiatorform?
Jag har tränat sedan jag var 13 år gammal, så jag skulle säga att det tog många år att komma i gladiatorform.

Vilken är din favoritträningsövning?
Min favoritövning måste vara frivändningar eftersom det tränar hela kroppen explosivt.

Vilket är ditt bästa träningstips?
Mitt bästa träningstips är att ha dina träningar planerade innan du går in på gymmet. Det gör att du kan vara tidseffektiv och hjälper dig att behålla fokuset på din träning.



Peter Blaha är Pansar

Peter Blaha berättar vilken som är hans absoluta favoritträningsövning.

Hur länge tränade du för att komma i gladiator-form?
Jag var mitt inne i min rugby säsong och tränade inte specifikt för att komma i form till Gladiatorerna. Jag fortsatte med 3 styrketräningspass i veckan, 2 rugbypass med laget och matcher/landskamper på helgerna. Min dagliga form är alltså min gladiator-form.

Vilken är din favoritträningsövning?
Burpees…haha, nä, seriöst så är marklyft ganska kul.

Vilket är ditt bästa träningstips? 
Träna regelbundet så får du resultat och har du svårt med motivationen så pröva Rugby eller Crossfit. Det är kul träning i grupp där man pushar varandra.











HAHAHAHA JAG DRÖMMER!! Men asså fatta va cooolt ändå och vara så stark och typ bah: Kaxar du med mig?? NEJ.. Gö inte de gå hem och lägg dig typ!! Haha och ingn vågar gå på än :P

LÄTT LÄTT LÄTT!! :)))))))))


Kommentar:
#1: maia

visst, eh ena dragkedjan är trasig dock... borde kanske fixa de innan jag säljer dem kom jag på :p

2012-04-02 @ 10:25:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: