2012-04-11
14:07:30

8 månader 3 veckor 2 dagar sedan....
.... Jag red dig FÖRST gången och jag fastna för dig så otroligt mycket!
Men nu är våran resa tillsammans slut!!


Nu är du hemma i varberg(typ) i ett jätte mysigt stall med en hagkompis som du ignorerade TOTALT xD så söt!

Jag kände FLERA gånger hur tårarna tryckte på men jag höll mig med de tills vi åkte..
Usch o fy o blä va jag saknar dig redan, att veta att jag inte bara kan slänga mig på cykeln och cykla upp och bara gosa med dig, ATT BARA SE DIG gjorde mig glad!!
Jag älskar allt med hästar, FÖRUTOM att skilljas från dom... De är seriöst de värsta som finns!!



Tur är att vi har släckt nere i varberg så när vi åker till dom kan vi åka och hälsa på henne!




HIGH ENERGY

Jag älskar dig då, nu, föralltid!!! du är så sjukt speciell, tror ALLDIG jag träffat en häst med så mycket personlighet!?
FAN FAN FAN va jag kommer sakna dig och ditt snack! <33333333





(Rörigt?? JAO jag vet, Men pallar inte skriva långt och duktigt...)
Nu ska jag titta lite film och sedan ska jag till Maggiiiiiiiie <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: