2012-04-24
21:25:46

25 över 9 och AHH, jag går ock lägger mig nu!! xD
Nää men ska sätta på en film så lär väll somna ganska snart! Men de e gött o sova så de spelar ju ingen roll om jag somnar tidigt när jag ändå inte har något att göra!!


Maggie va Seg som ett svin i början.. haha men efter ett tag blev hon piggare och jätte fin, Red på Hack och jag gillar verkligen rida dressyr på de, Dock kan hon bli lite "Hängig" men asså då lättar jag bara på handen för då åker huvet ner och hon vaknar till och tar upp de igen!!
Galoppen va JÄTTE lugn idag, verkligen WOW kan hon va så lugn.. Men ah idag känndes de fint fint!! :)
Duktig M!


När jag kom hem så hade Mamma köpt ett par jeans som jag sa att jag ville ha, Waaaaap Taaaack MOMMIIE!

Typ första byxorna som verkligen sitter PERFEKT på mig!!
(ännu snyggare irl ;D)


GOD NATT



Kommentar:

vart kommer dom ifrån ? as fina

2012-04-26 @ 21:55:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: