2012-04-14
00:13:41

2 svar
Clara om film:
Snygg häst! 
En sak jag undrar bara, varför var det så många som tittade på när du hoppade och lät och hade sig? Var det jobbigt eller tyckte du att det var helt ok? 
Vad duktig du är :)




Visst är hon snygg!! :D
De var Gota cup träning för ponnysarna och mig, så dom som hoppade i grupperna innan stannade kvar och tittade på sina lagkamrater + mig :P
Och så hoppade vi då bana så när man kom i mål så tjoade de och klappade händer och så, Men de stör inte mig något då jag knappt hör något när jag rider förutom min tränares röst så jag stänger ute allt annat! ;) 
Sen tycker jag de är okey när man gör de efter på en sån träning, bara man inte gör de under ritten! 

Taaack <3

________________________________________________________________________________________



anonyym om film:
VARFÖR tar du med när hästen stannar?....



1. De stoppet gjorde mig inte ett skit, Pga att vi håller på att lära känna varandra och då kan de lätt bli ett stopp när man missförstår eller jag inte riktig vet hur jag ska göra!
2. Jag tycker att man inte bara ska dela med sig utav de som går bra utan bara ta att de kan bli ett stopp.
3. Man kan ju inte bara klippa bort de i banan på filmen, då blir de ju helt konstigt!!! 
4. Snälla stå för va du skriver och skriv ditt namn! (Fegis)
5. Kommentera gärna och fråga gärna men gör de gärna på ett snällare sätt :)






Kram Jennifer



Kommentar:
#1: Linnea

Hade vart kul med en frågestund här på din blogg! Tycker även du borde uppdatera din header! Annars-superbra blogg! =D

2012-04-16 @ 21:26:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: