2012-04-06
17:20:08

2 hästar och ett rum avklarat och klockan är kvart över 5
Maggie: Gick ganska bra, hon var ganska stark och titta hela tiden på massa annat och koncentrera sig inte, men när hon väl koncentrera sig så vart hon SUPER fin!! Gjorde massa flyttningar hit och dit och gick på volter och ställde om och massa sånt lösgörande :)
Fin fin häst när jag trvade av!!


Hajen: Fick vila och ha de lite gött ;) Haha kände att jag inte hade tid att rida henne idag, och de gör ju inget att hon vilar lite ofta ;) Men ska rida en lång mysig tur på söndag!!
Men fixade allt hon henne och så!!



Nu har jag även städat mitt rum då de kommer gäster imon efter som att de är PÅSK :D
Dock så snöar de,,, och fyyyyy för de!! Blir så sjukt förbannad på snön.. äckligt, kallt och blött...  Aja, de lägger sig inte i alla fall!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: