2012-04-18
22:10:21

10 sanningar om mig själv
♥ Jag ÄLSKAR folk som försöker dissa någon annan men som bara lyckas dissa sig själv men inte vet om att dom gör de... xD

♥ Innan jag dör vill jag bryta något....

♥ Jag är egentligen rädd för att hoppa, men jag tycker änd att de är sjukt kul!

♥ Jag tyckr de är jätte roligt att fota hästtävlingar, men de är nästan bara de jag gillar att fota!

♥ Jag vill VÄLDIGT gärna jobba som polis när jag ska börja jobba!!

♥ Om jag har glömmt mina hörlurar hemma när jag är i skolan för jag PANIK!!

De finns bara FÅ lärare på min skola som jag gillar.. typ 2? När man har dom andra så är de bara bita ihop!

♥ Jag kollar ofta på Disney Cannel!

Jag vill VÄLDIGT gärna ha en ponny OXÅ!!

♥ Vi har inget drag på våran bil... och de stör mig FETT mycket! 



YäsYäs!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: