2011-09-26
21:47:51

Svaren På frågestunden ALÀ Jennifer

Postat av:

hur lärde ni känna varandra?  På gota cupen för ca 1 år sedan


Postat av: Linnéa

vad är godast, Hamburgare eller pizza?  Donkens CheesBurgare :D


Postat av: Mi <3

VARFÖR ÄR NI BÄST ? <3   HAHA För att vi är de :D

Snällllaaaa, videooo när ni rider ? <3  Ska fixas, Jag ska få lösen och så till Amandas Youtube konto. Så då kommer de


Postat av: Fanny B

Frågor till båda:
Hur gammla är ni? Jag är 15
Vart bor ni? Alingsås - Ingared
Vad är erat mål -11 med era ponnysar? Just nu, är de att sätta nollan i LB’n
Vad är de hösta ni hoppat? 135cm med Savannah och 120-125cm På hajen :D
sminkar ni er till skolan? När jag pallar och hinner
Vad har era hästar gått innan på tävling?  Hajen har inte tävlat JÄTTE mycket men dom säger LA

Frågor till Jennifer:
Hur kommer de sig att du fick ta över hajen från julia? Då jullan har för korta ben att hålla om henne så Hajen bara bråkade med henne ;/
Har du haft någon pojkvän? Haft jaa. Hinner inte med killar. Hästen går först :D
Tycker du Uvex hjälmen är snygg och skön?? Den är tuff, och ganska skön!
Gillar du Nicholai? Helt okay. Känner hnm inte så vet inet vad ja ska svara riktigt?

Frågor till Amanda:
Vrf är Amanda så kort? on ser ut som en dvärg. -
ÄR du bra kompis med jennifer ? -
Var köpte ni belle från ? -
Bloggade inte du med siri förut? varför inte längre ? -
Har du vart i hop med någon ? -

GRYM blogg btw :)  Thanks <3


Postat av: Anonym

Varför rider ni så illa & jag har hört att ni slår era hästar ? Illa rider vi nog inte för då hade vi nog inte fått beröm för att vi rider bra, Och slår våra hästar??... Näääh. Klart man kan peta på dom med spöt om dom inte lyssnar för skänkeln eller gör något dumt stopp. Eller liknade saker..


Postat av: Petronella

Hej, älskar er blogg ! Kul att höra :D


Jag undrar:
Jennifer:
Vilken ridskola/ridskolor har du gått på ? Alingsås RS och Nääs RF
Säg några bra bloggar ? Tucker just nu för tillfallet INGEN blogg jag läser är bra. Men Ponnysanning, Nellie, Nicholai. Ingen har speciellt kul inlägg, eller mycket inlägg. men men ;P
Har du gått i några mer sporter än ridning ? Ja, Dans, fotboll, Handboll, tror jag provade spela pingis också :P
Hur lång är du ? 170cm
Jag tycker Nicholai är jättteesnygg..
Vad tycker du ? Haha Okey. Han är ju inte ful, men inte som drömkillen dirr ;)
Vad heter dina bästavänner ? Amanda, Lisa, Disa, Jenny :D
Vad är din favorit av JW / KL ? SVÅRT. KL snyggast kläder, JW snyggast Schabrak
Rider du alltid med säkerhetsväst ? JA. Eller ibland om jag rider i PD och hon är lugn så kan jag ta av mig den om någon annan är där.

Amanda:
Samma som till jennifer :)



Vi fick göra såhär då vi inte palla göra V-blogg XD

//Jennifer


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: