2011-09-27
20:43:52

Svaren på frågestunden ALÀ Amanda
Postat av:
Hur lärde ni känna varandra ? Tror att de va på gotacupen för 1 år sedan.

Postat av: Linnèa
Vad är godast, hamburgare eller pizza? LÄTT pizza!

Postat av: Mi
VARFÖR ÄR NI BÄST ? <3 haha de beror väll på hur man ser på saken....xp ♥
Snällllaaaa, videooo när ni ride ? <3 kan nog fixas :)

Postat av: Fanny B

Frågor till båda:
Hur gammla är ni? Jag är 12
Vart bor ni? stenkullen
Vad är erat mål- 11 med era ponnysar? LA med Twixy och ha allmänt KUL med belle!

Vad är de hösta ni hoppat? 1,20 med Mona!
sminkar ni er till skolan? offtast men inte mycke!
Vad har era hästar gått innan på tävling? Är inte helt säker på Twixy men fråga Jenny. Belle har gått LA+ och mona LA i dressyr och samma eller LB i hoppning.




Frågor till Amanda:
Vrf är Amanda så kort? on ser ut som en dvärg. Hmm...vad ska man svara? Jag har inte bestämmt min längd och jag är hellre kort än lång!
ÄR du bra kompis med jennifer ? Yes
Var köpte ni belle från ? Skåne
Bloggade inte du med siri förut? varför inte längre ? Hände inget. Men vi tröttdade och vi är inte så mke med varandra längre.
Har du vart i hop med någon ? HAHA lite smått oseriöst när man gick i 1-2  typ, sen ingen annan.


Postat av: Anonym

Varför rider ni så illa & jag har hört att ni slår era hästar ?Tror att du har gått lite vilse vännen? Skulle ALDRIG få för mig att SLÅ mina hästar! NOWAY! Och rida illa? Det ser väll alla olika på?


Postat av: Petronella

Hej, älskar er blogg ! Kul att höra :D


Jag undrar :

Vilken ridskola/ridskolor har du gått på ? Toleryd och Nääs.
Säg några bra bloggar ? Ponnyochryttare.se, mimanriddare.devote.se, kellyochjenny.blogg.se och sen LÄSER jag många mer men det är några av mina favoriter!
Har du gått i några mer sporter än ridning ? Ja, fotboll, innebany, dans och har provat hockey en gång xb
Hur lång är du ? 1,50
Jag tycker Nicholai är jättteesnygg..
Vad tycker du ? HAHA vad ska man svara på det ?
Vad heter dina bästavänner ? Jennifer,Allis, Mi, Emily, Jenny och många mer ♥
Vad är din favorit av JW / KL ? Jag är ett KL freak men jag ÄLSKAR även JW!
Rider du alltid med säkerhetsväst ? Alltid när jag rider hemma!! Inte på dressyrtävling!





//Amanda






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: