2011-09-10
22:30:33

Ska satsa järnet på dressyren nu!!!!!
FAST NEJ


Jaa... De var ju Första dagen på LM'et idag, och de var ju då dressyr!!
Framfidningen känndes så bra hon hon var jättebra i höger varv och hyffsat okej i vänster gjorde de jag ville och tjaffsade inte!!! Känndes jätte bra så var taggad för att rida banan, Men SJUKT nervööööööös. Första dressyren ju!

Kommer in osm om att de är de ända hon gjort hela livet typ. Staketen är inte ett dugg läskiga INGET. Rider in och får en okej början, Faktist ganska bra. Hon går bra och stadig i formen. Men när vi kommer till försa galoppen så får hon sig ett spel.. Börjar dampa och hålla på... Men men rider vidare som inget har hänt och hon fickar sedan vänster galoppen galant! 
Resten går bra. 

Så de vara bara ett liten skit sak. (men nu i efterhand tror jag att de kan varit någon elgloppa som bitit henne då vi senare på dagen hittade 2 eller 3 stycken på henne :()
Men men hon var grym resten av programmet och jag fick 2 stycken 8. en på den längda traven och så mågot mer !
Men när hon fick sitt damp ryck så fick jag tre stycken 4or och en 2a.. Hahahahaha
AJA


Slutade på 60,71% och är hyffsat nöjd ändå. Mitt mål i dressyren var att få över 60% och de har jag REDAN lyckts med, Och målet för dagen var att inte komma sist och de gjorde jag inte heller, Jag kom NÄST sist XD
Fick rosset och placket ÄNDÅ. Hehe


Laget var as grymt!! Och ALLIS var grymast. Hon fick F*N 72% och DRF kom laget 2:a :D

Och imon ska vi vinna! <3



Malin Hönsvik
Allis Lindgren                                                                       :D
Ella Larsson
Jennifer Ekberg

Innan jag började visade hon att de är karate vi ska satsa på :D



Och så lite damp....



ILOVEYOU HIGHENERGY.
Vi tar dom imon istället :D




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: