2011-09-29
21:37:35

Ponnysanning <3
Detta kom jag på i går när dom la upp bilden som jag sett innan på FB i riktig bild, När de stod att dom bodde en bit utan för GBG och att dom avslöjat för sina 2 bästisar dagen innan och jag visste att Disa visste vem de var


Igentligen borde jag vara sur på er??? Faaast neä. Hahaha
Ni har drivit denna bloggen grymt bra och gjort de till den bästa skvaller bloggen som funnits innom ridsporten. Och de finns nog ingen som kommer kunna ersätta den kvallitén ni hade på bloggen ;) Grymt jobbat Tjejooor

(Lånad bild av Nicholai, Skulle fixa en lika dan när jag såg denna!)




//Jennifer

Kommentar:
#1: amanda

hahahahaha, dem ringde mig helt random när jag var i stallet och bah "amanda bli inte sur nu.. VI DRIVER PONNYSANNING" hahahaha dog..

2011-10-01 @ 00:11:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: