2011-09-02
23:13:37

Klockan blev mycket
NU ÄR ALLT FIXAT...

Vi tar dagen från början, grym dag i skolan var bara almänt glad lixom, Tills mamma SMSar och säger att vi inte har någon bil.... (Vi skulle låna då våran inte har någon dragkrok, Men den bilen skulle någon komma och kolla på imon)
Så då fick jag änna lite panik.. Så sa jag de till jenny, och då sa hon att dom inte skulle ha sin bil då dom åker med hästbuss -.-' haha
Så mamma försöker få tag i Jennys pappa, så när jag kommer hem så äter jag lite mat och så kommer mamma och säger att vi fick låna deras bil och TRANSPORT, så mamma åker upp och släpper av mig hon hajen så fixar vi henne och jag rider iväg. Och mamma åker upp till FAM Wissén och hämtar bil och transprot. Hon stannar där och pratar så länge som bara vuxna gör... Hehe!! Så när jag kom upp till Jullan så frågade Julias mamma om jag ville skritta ut hennes storhäst DILLE med julia och självklart ville jag de :) Så då gjorde vi de jätte mysig att få prata av sig med julia, om ALLT och inget!!
Red inte så länge så när jag kom tillbaks så tvättade jag hajen snabbt, och tja ren blev hon inte men bättre än innan XD

Hem Putsa, Äta, Putsa igen.  När de var klart mysa med Mamma framför TV och titta på ARN, Sedan upp i duschen.
Och nu ska jag sova, ska upp halv 6 imon... -.- MUMS


Så god natt på er :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: