2011-09-26
20:47:56

Ibland...
Undrar man hur vissa människor tänker. Folk som bara bryr sig om att vinna, få andra att känna sig dåliga. Under över sånt JUST nu. Så mycke skit de snackas bakom, min....och din rygg. ALLA gör vi misstaget att snacka skit & säga fel saker...MEN då kan man rätta till de som blivit fel & gö något bra av det. Inte fortsätta och tro att man kommer undan, för de gör man INTE. På något sätt kommer det ALLTID fram. Jag får själv höra hur vissa pratar om mig....och de värsta e att man litar så sjukt på dom personerna...då vill man stänga in sig i ett skal och inte lita på NÅGON. För att det kan bli hur fel som helst.....
Och sen en sak till...hur vet man att det folk säger stämmer ? Ska man lita på allt folk aäger att andra har sagt? NEJ inte alls. För ibland blir de GALET fel. Tex att jag skulle säga till någon att hennes bästis snacka en massa skit om henne/han och de i inte stämmer...då få får man bara all skit slängd över en istället.
Va glad över någons framgångar & anstäng dig inte för att hitta något fel i de hela. DET är vad jag kallar ÄKTA.
//Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: