2011-09-23
22:02:38

Hajen är så utstött... HAahha
Hajen kom till sitt nya hem idag och hon såg ut att trivas bra. Boxen hon ska ha är inte riktigt klar änn men de gör inget då dom går i en stor hage i ca 1 vecka så de är ju ganska lugnt. Kan bara låna en annan när jag har henne inne!
När vi släppte ihop hästarna så gick bom och nosa på hajen och Hajen drog öronen bakåt men gjorde inget, Dom andra hästarna sprang iväg och hajen blev lämnad ensan så stod hon nöjt och åt av de gröna gräset, Tjock som hon är xD
Så vi gick där ifrån, Så när vi åkte förbi med bilen så stannade vi och skulle sätta på täcket. Så stod dom på SAMMA ställe, så vi satte på hajen täcket och gav henne lite godis, och då kom dom andra hästarna nosa lite på henne, Hon tjöt lite men hände inget så dom andra 2 travade iväg igen och lämnade Hajen som fortsatte äta -.-'

Aja hoppas dom hittar varran lite bättre och att hajen förljar med dom så hon slipper vara ensam! Men ändå bra att de inte var något slagsmål!! (Peppar peppar)

(Blev inga bilder, för häsratna var så tråkiga.. xD)

Hajen skötte sig bra idag Och var pigg och glad :)
Imorgon får jag gå upp ganska tidigt, Ska va uppe i stallet vad ca 10. Rider därifrån 10 i 11, Och tränar halv 12 uppe på Hökhult :D
de var så grymt längesedan jag tränade, så de ska bli riktigt skojigt :D


//Jennifer, Ska sova nu så ganska kass update från mig, även imon, ska träna och sedan till GBG//


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: