2011-09-08
22:06:08

Dressyr i mitt hjärta <3
Hajen: Red ju upp till PD'n och de började ju bra med att dom där jädrans lamorna var i en hage brevid XD Hahah så hon ville inte ens gå in i PD'n för då kom hon så nära dom. Men med lite övertygelse så gick de.
Och lamorna var ju så spralliga så dom sprang runt och hade sig, skrämde livet ut Hajen, Hon var så sööt och stod och stirrade på dom.. Skrattade varje gång hon stannade, så röde dom på sig så blev hon rädd och kastade sig iväg xD Hahah
Men de släpte efter en stud och hon jobbade på fint. Men så plöttsligt börjar några för i en hage längre bort springa omkrin och busa, och då blir den ena laman helt till sig och börjar bocka och hålla på.... Så då blev hon spänd igen men gick bra att få henne lös och fin igen! Och hon var riktigt fin idag och jobbade på galant!!
Vänster galoppen som hon har svårast för gick faktiskt bättre än höger galoppen idag och hon släppte fint i vänster!!
Så går de så här som de gick idag kan de nog bli ganska bra ändå :D



MIMMI: SATAN VAR KUL DE VAR ATT SÄTTA SIG PÅ EN STOR DRESSYR HÄST :o
OMG, Helt otroligt kul var de, jag har nog inte uppskatta de dressyr så mycket innan tror jag? jo när jag hade kwanza i slutet där, DÅ VAR HON SÅ OTROLIGT fin och de var så kul att jobba med henne då :D
Men ja Mimmi var jätte rolig och jag fick mycket beröm så de känndes bra!. Så ska bli riktigt kul att ha henne denna veckan nu :D






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: