2011-10-20
19:36:48

Träning Twixy 20/10-11
I början de var de bara "hej kom & hjälp mig"...men sedan gick de riktigt bra!
Hoppade lite olika serier med långa och korta ansattser till hindrerna, hoppade också en bana på slutet.
Kände att jag kunde bastämma tempot för de mesta i dag i allafall. Hindrerna låg på allt från 80-100cm skulle jag tro. Perfekt inför varberg! Anna va nöjd över våran insatts i dag och jag har en grym känsla inför nu inför söndag!
fredag och lördag ska hon bara ut & skrittas och mjukgöras. Mycke havre och betfor, och mycke kärlek till sötan så blir nog detta TOPPEN =)
Nu ska jag ta mig en varm dusch och glo lite på Tv ;) I morgon är de fredag och de tackar jag för!!
hoppas eran kväll har vart nice! =)


/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: