2011-10-12
23:01:08

SVAR
BEA om VINTEN <3:
Saknar inte du Kwanza jätte mycket??
_______________________________________________________________

Klart att jag saknar henne. Men inte så sjukt mycket!! Hon har ju lixom inte flyttat någonstans! Och jag ser ju henne då och då!!
Hajen har "ersatt" Kwanza riktigt bra. Och jag trodde ALDRIG att jag skulle kunna bli glad efter allt med Kwanza men så Kom lilla Hajen som ett skott i hjärtat! <.3 Hajen är ett snäpp bättre i hoppningen och jag tror jag kommer komma längre med henne där.!!! Hajen hoppar enormt bra. Men efter som att jag bara ridit henne i 3 månader så har vi mycket kvar att ge. Och lära känna varran bättre.

Men åter till Kwanza. Jag saknar henne SJUKT mycket i dressyren dock då hon var en GUD innom de. Jag älskade att rida dressyr på henne. Och på Hajen blir man bara frustrerade när de inte går.!

Så kan säga så här. Jag saknar kwanza lite ja och jag får tacke henne, Så mycket som jag lädre mig på den ponnyn.. Helt osannolikt men vi lärde av varranda och de känndes som att de tog stopp i hoppningen och de var ju änna de jag vill satas på. 
Så med hajen är ju målet att hoppa LA till våren. och hon klarar de, men de är JAG som ska vara redo. Så Hajen kommer lära mig näst intill lika mycket men på en högre nivå! :))

(Lite rörigt men hoppas nu är nöjd med svaret!)

De känns så konstigt att stava ditt namn.. K.w.a.n.z.a... de känns inte som att jag har srivit de namnet dag ut och dag in över allt.... De känns så främmande på något sätt!!Men du kommer alltid ha en STOR plats i mitt hjärta. Mörkbaks Kwanza<3! NU ÄR DE H.A.J.E.N som gäller.. High Energy <3


//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: