2011-10-14
23:17:21

RIKTIGT TRÖTT
Rubriken säger sitt!!! Ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Dock startat tävlingen KL 1. Så jag behöver inte gå upp jätte tidigt. Men ska i ochförsig knoppa och så. Men men de tar inte så lång tid!!


Har ridit 2 hästar idag. Eller ahh 3 
Vi fick 3 timmars håltimme idag så jag och Jenny åkte hem till henne och red ponnies :D
Fick rida Zack. Riktigt kul! Fick prova ta några skutt med honom!! LOVE THIS PONIEE asså. MUMS!! Kul att rida en lite yngre ponny!
Sedan skulle jag skritta ut honom efter så jenny tog Lana(en shettis) . Haha
Så vi skritta typ till Zack började små trava och Lana ville typ tävla.. Hehe blev en liten galopp. Och sedan när vi vände så bytte vi. Så jag fick rida Lana... Hahaha Roligaste jag gjort på LÄNGE... De va typ nära att jag dog av skratt.. Hahahah


Och hajen va pigg och glad. skrittade mest. :)

NU SKA JAG SOVA... BYYE



//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: