2011-10-25
20:29:47

Plugg, plugg.....PLUGG
Dagen har vartit riktigt SEG om man får  säga så...?
skola och efter de hem till en kompis och plugga prov. Mamma hämta mig & vi drog o käka.
Sen virra vi runt i gråbo en stund för de va visning hemme och då får man hålla sig undan..haha
Sedan har jag bara pluggat och pluggat hela tiden ! Börjar bliriktigt tråkigt! haha

Är helt stallfri då min fina mamma tog hand om de = SKÖNT!
Gick ju somsagt inte alls bra på GP-ponny kvalet....men sånt får man också ta..tyvär

Men på lördag blire tävling i Ale jennylund me Twixy..LC & LB. Hoppas på fina resultat så
debuten i LA kan bli av xp

sen på söndagen är de Spökpromenad på nääs...ska ju inte säga för mycke....men jag ska va..aa tror ni fattar XD Sen kommer Jennifer på måndagen eller på söndag efter vi har vart på Nääs.


Har lite bilder på världens snyggaste ponny från tävlingen i söndags...INTRESSE ?


/Amanda


Kommentar:
#1: BEA

Bilder

2011-10-25 @ 21:23:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: