2011-10-02
20:07:24

jour dans mon coeur ....
Är trött efter denna helgen...lätt att jag e!
Tävling båda dagarna och mycka tankar...händer MYCKE annat...med flytt osv.
Glömmt att nänma detdär med flytten... behöver inte gå in på det nu, tänkte att jag tar upp de när det är KLART.
Hästarna har vart helt OKEJ i helgen....speciellt belle i dag ;)
Jag har vart på ett lite speciellt humör...kan inte riktigt förklara men jag har inte vart
på ett toppenhumör! Menmen sånt händer...även oss.
Nästa helg är de INGA tävlingar..fö mig. Många Nääsare tävlar i bulycke Gp-kval.
Jag & Twixy kvalar i varberg den 23. Innan dess MÅSTE vi finslipa hoppningen!
Öva på avstånd & hålla jämnt tempo igenom HELA banan! Kan bli tufft men de SKA gå !!!!
och ska även köpa ny hjälm innan + ett nytt spö innan också - hej & hå nu ska de bli fint serröö ;))
Nu ska jag fixa ....i mon är de.....skola -.--.-.-.-.-

/AmandaLarsson

Kommentar:
#1: Mi<3

vilket betyder att du ska vara med mig nästa helg ! <3

2011-10-02 @ 21:44:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: