2011-10-01
17:35:11

Ingen känsla alls i dag.
NEPP. Inte min dag i da,  fick ingen känsla & inget flyt i någon av klasserna. Va allmänt på dåligt humör osv.
HAr strykigt mig från bulycke GP kvalet pga jag ska kvala i varberg den 23. Dagens dåliga reslutat kan också LITE bero på att jag inte tränat på ett antal veckor -.- tappade skor bla. menmen det är ´bara att ta nya tag!
Ska börja hoppa Twixy lite mer hemma också så jag inte BARA tränar & sen bara rider ut för då är de lätt att vi tappar flytet från träningen om ni fáttar hur jag menar då ;))

I kväll aks ajag ha allmänt chill & inte göra så mycke. Puttsa & packa inför tävling i morgon igen,
fast då är de dressyr som gäller ! Hoppas på bättre humör på både ponny och ryttare!

Är inte borta alls länge i morgon! max 5 timmar skulle jag tro.

Hoppas eran dag har vart bättre än min i allafall. Nu vill mina ögon bara gå i kors !
Ska sätta mig framför TV-n och slappa innan jag går ut för att fixa stallet.


Jag älskar dig- och jag älskar dig GALET <3

/Amanda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: