2011-10-02
13:12:25

I dag satte vi rekordet.
I morse lasta vi in Belle i trailern & åkte till GFRK`s dressyrtävling.
Bara för att checka av han & se om våran hårdträning har gett något resultat.
Och de kan jag säga...de har de!
Han va lite loj & lat på framridningen, men  det blev bättre efter en stund.
Gick in på banan & fick startsingnal. kändes helt okej på uppridningen.
Och sen blev han en HELT annan ponny! Gjorde ALLA övergångarna perfekt!
lyssnade på MIG och de va de jag va ute efter att han skulle göra.
Kom ut från banan & va mållös!
VI lyckades rida i hop 71,7 poäng!!

Är grymt stolt över ponnyn...och mig själv. Vi mötte B-ponnys som BARA gått dressyr och tävlat i flera år. Belle va LÄTT den grönaste ponnyn på tävlingsbanan i dag!

Det var 4 GRYMT duktiga B-ponnyekepage med i dag, vi lyckades komma bland dom 2 bästa!

Mamma har tagit MASSA kort i dag. Någon som är intreserad av att jag laddar upp dom?

//Amanda

Kommentarer:

Grattis!

Ladda upp dom :)

2011-10-02 @ 17:24:28
#2: Linnéa

Ja bilder!:D

2011-10-02 @ 18:50:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: