2011-10-12
21:05:39

Dags att skriva lite ? ;-)
efter att ha läst massa bloggar kom jag på att jag kanske borde checka min egen ;-)
Så jag kan la tala om vad ponnybusarna har gjort i dag ;)

red belle i ridhuset, dressyrdressyr xb gick faktiskt helt okej i dag. Faktiskt galet grymt ! XD
Innan de klippte mamma honom...de tog tre timmar XDXD aja nu är han vacker som en dag ;)

Twixy red jag till vägen & tbx, hoppade hemma....okaj de va låga hinder & jag fatta inte vad hon höll på med...bjöd inte de minsta och bara stressa. Sen vägra hon att gå framåt..OKEJ ??

man käner ju sig lagom frustrerad eftersom att de är GP-kval snart -.- Jaja men träning & hjälp av goaa Jenny fixar de sig nog,

Jennyyy kanske kommer hit på lörda efter tävlingen & sover till söndag. Hon känner Twixy till 110 % och jag litar på henne...



Ska rida henne så bra jag kan....känner att jag kanske borde koncentrera mig lika mycke på henne som jag gör på belle, känns som Twixy hamnar "bakom" eller va man säger..nehe jag SKA värkligen ta tag i de!

I morgon är de skola, sen ska jag hinna rida 2 ponnys...sen blir de chill på gården me Alma hjärtat ♥

hörs i morgon / Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: