2011-10-22
19:22:28

crazy xp
okay...Vart ska jag börja ? XD har haft fullt upp med allt & inget lixom,
Red Twixy en liten stund på vägen bara, hon va riktigt pigg & fräch i dag!
Hon var på ett grymt humör och va hur gossig som helst ♥ lovely !

Sen mockade jag Belles och Twixy boxar, la in nytt spån och hö till dom.
Sedan åkte jag, mamma och min syster in till partille/gbg på massa ärenden.
Köpte ett nytt jättebra spö, hästgodis, spray till vita hästar, marinblåa manrosetter med diamant på.

Stannade vid godisaffären & köpte godis på vägen hem.
Sendan sprang jag ut i stallet igen där Twixy väntade. Puttsade, packade, tvättade och gjorde massa annat.


sen fick twixy en rejäl dusch! Sen blev hon knoppad och tro mej eller ej men jäklar va fin hon blev !
så nu står 3 fina hästisar i stallet med massa hö och nytt spån ♥
Sjuk trött efter denna dagen...sjukt taggad  också!! Nu blir de duschen och sedan hoppa i onepiecen!

Kan detta bli bättre ?! Hann även med massa pepptalk med henne i dag också! Extra bra..haha =)

/Amanda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: