2011-10-29
21:58:28

cho
Börjar fundera på om man ska lägga sig under täcket & sova ?
känner mig riktigt trött efter denna dagen & mycke att stå i i morgon!
Detta ska vi hinna med en vanlig söndag serrö =) :
  • Äta frukost
  • rida båda 2
  • Släppa ut
  • mocka
  • fixa mat och vatten
  • sopa
  • Börja se över vad jag ska ha med mig till Nääs & inte även om det är mer än en månad kvar kan man ju börja iallafall ;)
  • lite fix & tricks med olika stuffs innan man beger sig till nääs för att fixa med spökpromenaden.

Ser inte ut som att jag kommer få en lugn stund....haha. Men de ska nog gå bra de med ;)

I`m not beautiful. I`m just beautiful me. du förändras mer & mer din bitch


Hörs i morgon ! 


kramiis 

Kommentarer:
#1: sophia

Er header är verkligen fin! :D

2011-10-29 @ 22:53:56

Hej, fin blogg! Kolla gärna in våran och ställ en fråga på frågestunden :)



Kram

2011-10-30 @ 00:30:06

Fin bild!



Vadå, förbereda till Nääs( en Månad kvar)?

Fatta inte mke !:D <33 Puss

2011-10-30 @ 08:27:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: