2011-10-12
22:39:43

Chill
Chill dag i skolan idag. ROLIG dag om inte annat! Övat första gången för lucia tåget. Fast vi vara bara dom från min klass idag. Kul att sjunga jullåtar redan. För de gör mig inte alls med taggad för snö och jul??... Ne ne..
Sedan hade vi Syslöjd och där skrattade jag så mycket så jag grät flera gånger om... -.- Hahaha DOOOG.. Go lärare där asså..


Men men Stack tll Hajen sedan i de fina vädret, Plockade in henne och sedan red ut. Travade på asfalt i uppförs backe. Och sedan så kom jag in på en grusväg uppe vi Hökhult där jag tränar och red en runda där, och sedan skritta hem!
Jätte mysig ridtur i de HÖSTIGA vädret och en PIGG ponny <3



Såna här höstdagar är BÄST.. Men höstdagar med regn... USCH


//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: