2011-10-02
20:07:16

AKUTEN
Vilken morgon jag hade idag.... 
Skulle åk aupp till Hajen för att kolla till henne i hagen då hon skulle stå efter som vi skulle till Hööks och på kalas.
Men när jag går in i hagen men morötter och äpplen vill ju dom andra hästarna ha oxå. så jag ger frisern en bit mort och sedan ska jag ge haflingern och hon bir jätte glad och öppnar hela munnen och Så säger mamma "Oj här har vi nådon som är glupsk" och samtidigt biter hon tag i mitt pekfinger... hårt som satan och släpper inte. Jag står och skriker och slår på henne (Asså vad gör men inte för att hon ska släppa när hon äter upp hela mig??? De kännes i alla fall så...)
Men fick ut fingret efter ett bra tag och skrek som F*N. Asså de går inte beskriva kännslan om hur ont de gjorde. När jag tittade på fingret hade jag 3 stora typ kött sår.....
Så Dirr till akuten. så dom tvättade röntkade men inget var krossat och alla böjsenor var som dom skulle. Men fick ett bandage på fingret och massa typ bomulls grejer runt. men de har redan gått igenom blog och var!!!...

Asså de gör så sjukt ont, de är helt galet hur hårt en hästa kan bita och inte släppa taget.
FAST de kunne gått värre än va de gick!!!!!



Jag hann inte ens klappa hajen som såg helt förtvivlad ut när jag satt på marken o skrek. så vi åkte tillbaks efter akuten så fick hon några äpplen <3 Och lite pussar <3<3<3



// Nu ska jag ta lite värktabletter, kolla TV och sedan sova!! 

Denna dagen blev inte som jag hade planerat... Att bli biten såpass illa vill nog INGEN!!!


JENNIFER


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: