2011-11-02
17:35:27

Youtube @@@ Svar
Hade tänkt att ladda upp svaren i vidioblogg som vi gjorde klart förut men som vanligt ska youtube dampa -.-
aja, vet att vi lovade att de skulle komma upp men jag måste nog bli lite bättre på att förstå youtube först xp
Men jag kan svara för mig nu istället så fixar de sig säkert till nästa gång hoppas jag :P

Jessica:

Villken (förutom era egna) är era drömmponnies ?A B C eller D ?

Svar: A ponny...hmm asså de finns ju inte jättemånga som man värkligen DRÖMMER om att ha men ....är de någon som jag skulle vilja ha när jag var liten så skulle de vart Lana :)
B-ponny ...finns många men speedy som min kompis Linn rider är en riktig kanon!
C-ponny..lätt typ Ballyhar king ;) D-ponny...winnetoo :P


Villken (förutom era egna) är eran drömmponny om ni bara får välja bland "kända" bloggare?
Svar: hmm asså de finns många som är riktigt bra...men om jag måste välja en blir de winnetoo


Vad är de högsta ni tävlat i dressyr/hopp ?

Svar: I dressyr har jag startat som högst LB och i hoppning LB :)

Amanda:
När flyttar du till Nääs med dina ponnysar ?

Svar: Jag flyttar dit den första helgen i december.


Josefin G

Varför rider ni så bra ?

Svar: haha tack du! Kan ju bara säga att man får träna & träna och kämpa så gott de går
så blir resultatet bra tillslut.

Lisa K

Till båda:

Vem är eran idol inom hoppning & dressyr? 

Svar: Hoppnig - Angelica augustsson. Dressyr - jan brink ( stavas ?)

Vilken häst/ponny skulle ni vilja ha om ni fick välja vem som helst ? -en känd & -en mindre känd

Svar: En känd häst - Angelicas häst Mic mac ! Känd ponny - Ballyhar king. Mindre känd häst- har ingen aning xp Mindre känd ponny - Finns många !

Vilka bloggar läser ni ?

Svar: Ponnyochryttare.se, Nicholai, Nellie, Ponnysanning. Sen läser jag några till men dom är ganska tråkiga tycker jag :)

Sofia H

Fråga till Amanda:
Vilka är dina bästa kompisar ?

Svar: jadu....asså har ju många "bästa kompisar" men jag kan säga 3 som står mig nära
Lisa N, Siri och Jennifer :)

Till båda:
torkar ni er med skrynkligt eller vikt papper i röven ?

Svar: Asså...jag skulle helst avstå från att svara men jag ska svara ärligt....jag viker de ;)



Frida:
Har du något bra tips vad man ska tänka när man ska provrida? :)

Svar: Rida som du brukar & krångla inte till de bara för att ägaren står & kollar,
prova den MÅNGA gånger innan du bestämmer dig! :)

BEA:
vad har ni kvar att göra med era ponnies detta året? Tävlingar och så.

Svar: Reg i A-sås och advänts-hoppet, sen blir de väll lite CR och roliga saker också.

HUr gammla är era ponnies?

Svar: Belle - 13 & Twixy - 16.

VAd är de jögsta ni hoppat? :)

Svar: 1,20 - 1,25 tror jag :)




Hoppas ni är nöjda med svaren ;)

/Amanda







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: