2011-11-07
16:32:08

whaa
shit....solen är uppe och de är typ 10000 grader ute :O
Vet inte om jag kan rida mina ponnysar för att de är fööör varmt!

Jag mår TOPPEn och jag ska bog snart åka & bada...goshhhh va varmt :O
fast neä-----> usch....första dagen i skolan efter en vecka    DÖD.

Sen stanna kvar för att göra klart ett försenat arbete -.-
Nu är jag  redan helt död... vill bara lägga mig i min underbara sänga och sova.

mamma sa att hon kunde ta stallet så jag kunde vila och de tackade jag inte nej till !
Kan lätt behöva vara ledig där ifrån en dag även om mina bästa vännder står där & väntar på att jag ska komma & ge dom mat <3 Det får mamma sköta i dag ;)

Btw, har faktiskt stora och seriösa planer för gymkhana med Belle !  Vet att även Jennifer och hajen kanske
ska prova på de med......hmm Ponyryttarna goes Gymkhana ? Inte helt fel va ?! ;)


Ne nu ska jag vila .....hörs senare ;)
/Amanda

Kommentar:
#1: Filippa

Super fin header ni har!

2011-11-08 @ 21:04:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: