2011-11-08
22:19:56

Träningen gick skit bra
Rubriken stämmer!

Gick faktiskt riktigt bra hela tiden. Hajen var grym!!!!
Hoppade en bana på 90 i slutet och är jätte nöjd med den rundan även om hon rev 2 hinder. MEn fick ett så sjukt bra flyt och allt va jätte bra. Så bara petade hon hindrerna.. Men vad gör de på en träning??? Är de någonstans man ska riva är de ju just på träning ;))

kändes jätte bra att de gick så bra denna gången efter vad som hände sist! :)


Detta var banan. Hoppas ni ser min fina Paint bana ;) Haha

Nu ska jag sova, Så ingen mer bloggning. Och tror inte de blir så mycket imon heller? Kanske någon Outfit eller något liknande!
Hajen ska skrittas ut på asfalten, Och sedan ska jag hem och kolla BÖNDERNA ;D


//YALLA YALLA Jennifer

Kommentarer:

Hejsan, vilken snygg blogg! :D

Älskar header & super fina hästar!

Kom gärna in till oss, kanske följa via bloglovin?:)

Kram Felicia på T.N

2011-11-09 @ 14:40:22
#2: jenny

say whut jennifer?

din s.k blogg finns med å jag har berättat innan att det är DU som har tagit bilden så lagga inte för något som du inte har en anledning till!

2011-11-11 @ 16:09:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: