2011-11-10
18:13:33

Today...
Somna sent igår och vakna klockan 6 i dag....hmm trött ? ÖVERLEVDE skolan :S
Sen buss hem och äta, och sedan stallet.
Red ut Bellisen med mamma och twixy. Ganska kul att se hur glad Belle blir av att komma ut och få gallopera ;)
Hopp & skutt och ska man bromsa...ja då gäller de att hålla i sig. Han brukar egentligen inte vara såhär pigg men jag kan tänka mig att de är för att han stog i några dagar i helgen ! haha 
Denna helgen blir de fullt upp...som vanligt ;) På lördag kanske jag drar  till Aspenäs stall och träffar Trixie där :)
(hon har sin ponny där) Sen på söndag åker jag till SM med några kompisar :)
blir nog bra de ;) Ingen slappar helg.....har jag ens någon gång haft de ?! haha ;)
/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: