2011-11-05
19:59:41

sleeeten & skeeeten ;)
Helloj!

Dagen har spenderats med underbara My och de har vart stallet all day!
mockade, fixa vatten óch mat och sen red vi ut en liten sväng, hon tog belle och jag tog
twixy. Kan ju säga att dom va överpigga båda 2 så jag fick gallopera av dom efter.

Tror till 99% att jag ska prova gymkhana med honom ! Jag är helt säker på att de skulle passa han
perfekt ! Snabb som satan och smidig som en katt, kan de bli bättre ? XD




I morgon har jag stallfri dag och jag ska spendera dagen i floda med Siri.
Hon ska färga mitt hår.. BLONT dessutom...eller ja, börjar med att slinga de så får vi se ;)
Så då får ponnysarna lite vila ;)

Och på måndag, då blir de fängelset igen...alltså kan de inte vara något annat en skola -.-

Känner att mina inlägg är usla och riktigt j*vla tråkiga -.-

/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: