2011-11-12
20:47:03

Resultat
Kan skriva kortfattat.
Hajen var BÄST och ville verkligen hoppa idag!!! Super pigg och jätte glad. Fick inte ens stopp efter sista hindret, HAHA
Men hon drog så mycket på ett hinder som var ett Maxat räcke och då släppte jag allt... DUM som jag är. Så hon blev skit flck och rev. Men som sagt så tar jag på mig de. Men fick den goa kännslan att hon verkligen ville hoppa. :)

Så jag är JÄTTE nöjd. Men jag slog mig själv lite med spöt när jag hade hoppat av.. För att ta ut agritionen lite.. HAha



Nej men 4 Fel och en jätte nöjd Jennifer :D


Vadå ponny på Bushumör ?? <3


HAjen är den bästa ponnyn jag suttit på, Jag måste bara lära mig henne och bli säker på henne så att vi kommer på samma nivå <3 men va tusan de kommer. På 4 månader är jag glad att jag är där jag är idag med henne :)<3



//Jennifer

Kommentar:
#1: Linnéa

Gryyyymt! ni är gryymmmmaaa, det äger feett! ;P

2011-11-12 @ 23:10:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: