2011-11-27
01:10:24

Nya skor
Hajen fick nya skor idag, Vilket va mycket välbehövligt!! Men hann inte rida då vi skulle till Allum och sedan GBG till Farmor. 
Och imon(IDAG)? Ja de kommer ju typ bli storm.. :o Så isåfall så kan jag ju inte rida då heller, Måndag slutar jag sent så då hinner jag typ inte heller rida...  HURRA villken pigg ponny jag kommer ha på Tisdag!!!
MEn då har hon fått 1 veckas vila om hon står till på tisdag, Så vad gör de igentligen? Bara jag som får hålla i mig när jag rider, Men helldre de än att jag måste driva som satan ;)

Imon (Eller ja IDAG) kommer de även MASSOR med Häst hoppningar från Globen på TV'n Kolla här villka tider på SVT1 - http://www.tv.nu/
Jag ska sitta spikad framör TV'n får ju inte missa Stjärnornas hoppning. MÅSTE SE ERIK hoppa!!
Om ni vill se hans snack om tävlingen och så Kolla denna roliga videon ;)- http://svtplay.se/v/2616041/hastsport/mitt_liv_som_ryttare_-_erik_tranar_for_globen?sb,k146774,2,f,-1






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: